.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت آثار ادبي و هنري هنرمندان بابلي

رئيس فرهنگ و ارشاد بابل گفت، به منظور حمايت از مولفان، مصنفان و هنرمندان؛ آثار ادبي و هنري هنرمندان بابلي ثبت مي‌شود

به گزارش خبرنگارشمال نیوز از بابل، سيد ابراهيم حسيني رئيس فرهنگ و ارشاد بابل اظهارداشت: تمام مولفان، منصفان و هنرمندان متقاضي ثبت اثر مي‌توانند با ارائه درخواست‌نامه‌هاي مربوطه به اداره فرهنگ و ارشاد بابل مراجعه و مراحل اجرايي شدن فرايند ثبت آثار ادبي و هنري خود را دنبال كنند
وی افزود: در راستاي اجراي مفاد دو و 21 قانون حمايت از مولفان، مصنفان و هنرمندان آثار ادبي و هنري هنرمندان بابلي اجرا و به صورت رسمي ثبت مي‌شود.
حسيني بيان داشت: با ثبت آثار ادبي و هنري و اعمال حمايت‌هاي قانوني لازم از پديد آورندگان اين عرصه، زمينه توسعه، نوآوري و خلاقيت در آفرينش‌هاي هنري و ادبي بيش از پيش فراهم مي‌شود.
رئيس فرهنگ و ارشاد بابل تصریح کرد: كتاب، رساله، جزوه، نمايشنامه، رشته‌هاي علمي و فني، ادبي و شعر، سرود، تصنيف به هرترتيب كه نوشته يا ضبط و نشر شده است، اثر سمعي و بصري، موسيقي و نقاشي، تصوير، طرح و نقش جغرافيايي ابتكاري و نوشته‌ها، كارهاي تزئيني و اثر تجسمي كه به هر طريق و روش به صورت تركيبي و ساده به وجود آمده باشد مشمول اين قانون قرار مي‌گيرد.
حسيني درپایان افزود: هنرمندان و فرهيختگان براي كسب اطلاعات بيشتر از نحوه ثبت نام آثار ادبي و هنري مي‌توانند به اداره فرهنگ و ارشاد بابل مراجعه كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.